18 ноября 2016 г.

Вдохновение от ПД Игоря Сидлецкого

Добрый день, дорогие читатели!
Сегодня у нас в гостях очень интересный и талантливый мастер со Львова - Игорь Сидлецкий!
Слово нашему гостю:


Привіт,сьогодні з вами Ігор Сідлецький!
Я дуже радий бути запрошеним дизайнером у вашому блозі!
Зараз усі плідно творять новорічні дива, я також не відстаю, тому пропоную переглянути порцію новорічного чуда!
До свят у Фабрики Декору вийшли дві неймовірні зимові колекції паперу та фішок, саме вони мене надихнули на ці роботи!




Як ви могли зауважити,у роботі я використовував також безліч інших матеріалів, неймовірний кришталевий деко-топінг, який дуже підходить до зимових робіт, а також він у мене в шейкері!


А також золота пудра для ембосінгу, яка придає об'єму напису, і глітер, який мерехтить на світлі!


А ще я зробив зірочки,з яких потім буде гірлянда на стіну, а ви могли б зробити зірочки на ялинку, додавши  петельку!



Можна помітити у моїх роботах вирізані пуансетії, так - це саме той бонус, який іде на звороті лицевої сторінки, вирізати їх - це задоволення і релакс!


Друзі, що хочу сказати, ці дві колекції мене вразили, тепер у моїх роботах вони будуть часто,а фішки - це окрема тема,дизайн та вишуканість їх захоплює.
Дуже радий що побував у вашому блозі!
Дякую за увагу!



9 комментариев:

  1. дуже гарно! Я також робила зірочки)))

    ОтветитьУдалить
  2. Замечательная идея гирлянды! Совсем - совсем новогоднее настроение повеяло отработать!

    ОтветитьУдалить
  3. О!!Как же здорово!!!...очень интересно..

    ОтветитьУдалить
  4. Кстати!!Девочки,а вы знаете что между прочим само творчество скрапбукинга и кардмейдинга придумал молодой мужчина,это мы уже переняли и раскрыли этот вид творчества!!))

    ОтветитьУдалить
  5. Ігоре, молодець! Чудові роботи! Дякую за святковий настрій!

    ОтветитьУдалить
  6. Ігор чудові роботи! Дакую за натхнення!

    ОтветитьУдалить
  7. Ух, как по новогоднему, чудесные работы!)))

    ОтветитьУдалить
  8. Молодец, Игорь! С гирляндами идейку подбросил, спасибо!

    ОтветитьУдалить