8 марта 2017 г.

March Challenge Inspiration by Mabel Sim



Hi guys! I'm Mabel and I'm back again to bring you some inspiration for our March moodboard.

Привет, друзья! С вами Мейбел и я буду вдохновлять вас по доске марта!



Initially when I'm attempting this moodboard, I thought that it is a challenging combination of colours, but after delving myself into the project, everything came naturally and it became a breeze to create. So if you felt challenged with this moodboard, don't worry! Take things slowly and have fun along the way!

Когда я впервые увидела эту доску, мне показалось сочетание цветов весьма сложным, но как только я начала творить, все получалось очень естественно! Поэтому если вам тоже сперва покажется эта доска сложной, не волнуйтесь, это не так! Просто окунитесь в мир творчества и вдохновение обязательно вас накроет с головой!

Click on the moodboard below to take you to the challenge page. You can also check out more inspirations done by other fabulous artists!

Нажмите на картинку с доской вдохновения, чтобы попасть в пост с заданием, где вы найдете еще больше вдохновения от прекрасных работ ПД.


This is my take of the challenge moodboard. Instead of being influenced by the picture, I was more attracted to the colour scheme although it was quite challenging for me initially.

I had used assorted Fabrika Decoru's watercolour inks (which I'll link them down below), and I had purposely coloured them at different sections of the canvas and the star as I want to prevent the colours from muddying up. This would usually occur when you layer colours before drying each layer, or when you layer contrasting colours (i.e. green and purple).

Вот мое видение доски задания. Мне больше приглянулась заданная палитра, чем сама картинка, хотя палитра изначально казалась достаточно сложной.
Я использовала аква-спреи и сухие красочки (ссылочки на них вы найдете ниже), и специально нанесла их в разных местах холста и звезды, чтоб избежать появления грязных пятен от смешения цветов. Чтоб избежать таких моментов, нужно обязательно просушивать каждый слой до конца, особенно при накладывании контрастных цветов (например зеленый и фиолетовый).







That's all for my post!

To see more of my projects, follow me at the links below!






Комментариев нет:

Отправить комментарий